ضمن
نوشته شده توسط : khayam

در مقایسه با محصولات شیمیایی

آسان ترین روش افزایش وزن

 

راههای افزایش وزن بسیار متنوع می باشند. اما عوارض و خطرات استفاده از برخی از این روش ها بسیار زیاد است. استفاده از برخی از قرص های چاق کننده یکی از این راههای افزایش وزن می باشد. اما در ساخت این قرص ها از یکسری مواد و ترکیبات شیمیایی استفاده شده است که استفاده از آن ها سبب ایجاد عوارض جبران نا پذیری در بدن می گردد.از دیگر راههای افزایش وزن استفاده از یکسری پودر ها و مکمل های چاقی می باشد که نمونه های متنوعی از آن با کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. نمونه ای که ما برای شما در نظر گرفته ایم و امکان خرید آن را از طریق سایت فروشگاهی خود برای شما فراهم آورده ایم، یکی از با کیفیت ترین و بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. نام این مکمل که به سبب داشتن ترکیبات گیاهی، دارای طرفداران و متقاضیان بیشتری می باشد، پودر گیاهی بومبا است. ترکیبات گیاهی موجود در این پودر سبب شده که استفاده از آن به دور از ایجاد هر گونه عوارض باشد. در ساختار این پودر اغلب از جوانه گندم استفاده شده است و به همین دلیل نیز سرشار از انرژی بوده و به طور مؤثر تری سبب افزایش وزن می گردد.پس با اطمینان می توان گفت که یکی از بهترین راههای افزایش وزن که قدرت پاسخگویی سریع تری در جهت افزایش وزن دارد، استفاده از پودر چاقی بومبا می باشد و شما با استفاده اصولی از آن می توانید شاهد تحولی عظیم در اندام خود شوید. این روش را امتحان کنید و نتیجه مطلوب و دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از آن بگیرید.

 

 

 

این روش را هم آقایان و هم بانوان می توانند امتحان کنند و تأثیر آن را بر روی اندام خود شاهد باشند.این مکمل ها به سبب داشتن تأییدیه از وزارت بهداشت، خیال شما را از بابت استفاده از آن راحت تر می سازد. پس بدون هر گونه نگرانی از بابت به خطر افتادن سلامتی تان و با اطمینان خاطر اقدام به تهیه این پودر های مؤثر و کارآمد نمائید.برای این که از این مکمل گیاهی نتیجه مطلوب تری کسب نمائید می توانید به میزان سه دوره متوالی از این پودر ها استفاده کنید و به خوبی شاهد افزایش وزن خود در حدود ۱۵ الی ۲۰ کیلو گرم شوید. البته استفاده از این پودر های گیاهی به هیچ عنوان برای افراد بالای ۱۲ سال توصیه نمی گردد.در صورتی بدن شما دچار لاغری و کاهش تدریجی وزن می گردد که میزان کالری که به بدن شما از طریق تغذیه روزانه، وارد می گردد نسبت به میزان کالری مصرفی کمتر باشد. در صورتی که میزان کالری ورودی به بدن شما با میزان کالری مصرفی شما مساوی و برابر باشد، شما می توانید وزن خود را حفظ نمائید. چنانچه میزان کالری ورودی و کالری دریافتی بدن شما از میزان کالری مصرفی تان بیشتر شود، وزن شما به صورت تدریجی دچار اضافه وزن خواهد شد. برای افزایش وزن نیز یکسری موانعی در مسیر دریافت کالری اضافی نیز وجود دارند و این موانع در واقع اصلی ترین عوامل بازدارنده افزایش وزن می باشند .

 

 

با مصرف پودر بومبا اشتهای شما به تدریج بیشتر می گردد و در نتیجه استفاده مداوم و اصولی از آن میل به مصرف غذای بیشتری را خواهید داشت. قابلیت جذب توسط روده ها ونیز قابلیت هضم توسط معده در نتیجه استفاده از این پودر افزایش می یابد. در این پودر ترکیبات آهن داری وجود دارد که باعث آرامش اعصاب و کاهش میزان استرس می گردد. وجود این آرامش و کاهش استرس نیز نقش بسزایی در افزایش وزن و چاقی شما دارد.این که استفاده از پودر بومبا به علت ترکیبات گیاهی آن، ایجاد هیچ گونه عارضه ای نمی کند، سبب شده که در مقایسه با محصولات شیمیایی چاق کننده و سایر محصولات مشابه، نیز به عنوان محصول برتر و با کیفیت تر شناخته شود.اگر شما نیز تمایل به خرید اینترنتی پودر بومبا به عنوان یکی از بهترین و بی خطر ترین راههای افزایش وزن دارید می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت عالی از ما خریداری نمائید. برای این کار می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه مشاهده می فرمائید کلیک نموده و ضمن تکمیل فرم مربوط به مشخصات اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. در این صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست تحویل گرفته و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.

 
همچنین این امکان برای شما نیز فراهم شده است که در صورت تمایل بتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی خریداری نمائید. برای این کار لازم است که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ وتماس حاصل فرمائید و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نموده تا آن ها اقدام به ثبت شفارش مورد نظر شما نمایند.

 

مطالب مفید در سایت

پودر چاقی
راههای افزایش وزن
پودر بومبا
پودر چاقی بومبا
افزایش وزن سریع
مکمل افزایش وزن
افزایش وزن

برنامه غذایی برای افزایش وزن
برنامه غذایی افزایش وزن
روشهای افزایش وزن
روش های افزایش وزن
راهای افزایش وزن
پودر افزایش وزن
خرید پودر چاقی
بهترین پودر چاقی
پودر چاقی بامبو

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هشتم شهریور 1393ساعت 18:47  توسط مهران  |  نظر بدهید

حتما دقت داشته باشید

سریع ترین روش های افزایش وزن کشف شد

 

اگر به دنبال راه حل مطمئن و بدون دردسری هستید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن دلخواه خود دست یابید و در واقع به دنبالافزایش وزن سریع می باشید تنها راه ان داشتن یک برنامه غذایی بسیار خوب است و البته استفاده از مکمل های ورزشی که ترجیحا برای دوری از عوارض جانبی ؟انها پیشنهاد می شود از مکمل های گیاهدی مانند بومبا استفاده شود.اهمیت برنامه غذایی در کاهش و یا افزایش وزن را می توان به میزان ۸۰% کار دانست و ۲۰% باقیمانده را به موارد دیگر اختصاص داد.از جمله بهترین روش هایافزایش وزن سریع در خوردن بیشترر است :
چنانچه ورزش می کنید و رشد ندارید، تنها مشکل به اندازه کافی نخوردن شماست. چطور انتظار دارید وقتی کالری کافی را برای پر کردن میزان سوخت کالری بدن تان در روز مصرف نمی کنید، افزایش وزن بیابید؟ به عنوان یک وعده غذایی متوسط، شما بایستی روزانه ۱۰ کالری به ازای هر (پوند) از وزن بدن تان دریافت کنید تا بدن قادر به ترمیم و رسیدگی به تمام اجزای بدن باشد. حالا به منظور افزایش وزن باید حداقل ۵۰۰ کالری در روز و هر وعده غذایی مصرف کنید تا میزان کالری دریافتی از حد نرمال آن بالا رفته، موجب بالا رفتن وزن شود.

 

هر چه بیشتر بخورید، پتانسیل رشد بیشتری تولید می کنید. همچنین بایستی قدرت انتخاب در مورد غذای مصرفی تان داشته باشید تا بدون افزایش میزان چربی و دریافت آن به مقدار زیاد وزن تان بالا برود.
خوردن بیشتر یک چیز است و خوردن در زمان های بیشتر یک چیز دیگر. اگر بتوانید هر دو عامل فوق را انجام دهید شک نکنید که در زمانی کوتاه می توانید شاهد افزایش وزن سریع خود باشید:
این مورد نیز مشابه مورد قبل عمل می کند. هرچه به تعداد وعده های غذایی خود بیفزایید، کالری بیشتری دریافت می کنید. مطمئناً آسان تر است که در طول روز مثلاً ۸ وعده غذایی دارای ۵۰۰ کالری مصرف کنید تا این که ۴ وعده غذایی حجیم دارای ۲۰۰۰ کالری را استفاده کنید. همچنین هنگامی که غذای حجیم مصرف می کنید، به دلیل کمبود برخی هورمون ها در متابولیسم شما، ممکن است برخی از غذاها فرصت تجزیه و تحلیل کامل را نیافته و در آخر تبدیل به چربی شود. همیشه در خاطر داشته باشید که به هر حال، با خوردن بیشتر، ناخواسته و به طور اتوماتیک بدن تان مقداری چربی نیز به دست آورده، ذخیره می کند (با ورزش کردن باید آنها را آب کرد).

 

حتما دقت داشته باشید که اگر می خواهید به افزایش وزن سریع دست یابید باید در برنامه غذایی خود تنوع کامل را رعایت کنید و از انواع گروه های غذایی در برنامه خود استفاده نمایید.پروتئین اصلی ترین ماده سازنده بافت عضله و بی شک مهمترین ماده غذایی در بالا بردن وزن و ساخت جرم اضافی است. لیکن به خاطر داشته باشید که شما بایستی همیشه اطمینان داشته باشید که مقدار دقیقی از چربی و کربوهیدرات ها را دریافت می کنید. مقدار پیشنهادی برای چربی، پروتئین و هیدرات های کربن در یک رژیم غذایی بالابرنده وزن ۱۵ درصد، ۳۵ درصد و ۵۰ درصد می باشد.از مواد خورایک که دارای حجم کم اما کالری بالایی هستند سعی کنید بیشتر استفاده کنید تا بتوانید شاهد افزایش وزن سریع خود باشید.مصرف این غذاها بسیار به صرفه است. هرچه مقدار کالری در هر گرم غذایی که مصرف می کنید بیشتر باشد بهتر است، چرا که سبب خواهد شد حجم کمتری از غذا را مصرف کنید. همچنین این نوع غذاها زودتر شما را سیر خواهند کرد. در نتیجه حصول چربی از این طریق کمتر و آب کردن آن نیز با ورزش سهل تر خواهد بود. مثلاً سعی کنید مصرف سبزیجات را کاهش دهید، چرا که دارای کالری کمتری به نسبت سایر مواد بوده و حدود ۸۰ درصد از وزن آنها آب است. در عوض از گوشت قرمز، تخم مرغ و تن استفاده کنید.
حتما در برنامه غذایی خود جای هم برای مصرف انواع ویتامین ها بگذارید. بدون مصرف ویتامین نمی توان امیدوار به جذب کامل مواد غذایی در بدنتان بود و این باعث می شود تا نتوانید یک روند افزایش وزن سریع را تجربه نمایید.غذاهای کم حجم – پر کالری معمولاً فاقد مواد غذایی میکروبی مثل ویتامین ها، آب و مواد معدنی مهم هستند که برای جبران آن مصرف روزانه مولتی ویتامین توصیه می شود. ویتامین ها برای ساخت و ترمیم مواد غذایی میکروبی ضروری هستند. سعی کنید آنها را بین غذا مصرف کنید تا جذب سریع تری داشته باشند.

 

هیچگاه سعی نکنید تا با شکمی گرسنه بخوابید چرا که این می تواند در کاهش وزن شما بسیار موثر باشد و هر چه تا به الان زحمت کشیده اید را نابود سازد.مهمترین وعده غذایی در درجه دوم، غذایی است که شما قبل از رفتن به رختخواب مصرف می کنید. از یک غذای متوسط ۶۷ کالری در ساعت در طول خواب سوزانده می شود. بنابراین اگر شما حدود ۸ ساعت بخوابید، سعی کنید قبل از خوابیدن حدود ۵۳۶ کالری را مصرف کنید. مقدار هورمون ها در شب زمانی که بدن بخش زیادی از اجزا را تحت پوشش قرار داده، به اوج می رسد. عقیده ای عمومی مبنی بر این وجود دارد که شما هرچه قبل از خواب بخورید، تبدیل به چربی می شود. این عقیده کاملاً غلط است. البته اگر شما قبل از خواب، مک دونالد بزرگی را خورده باشید، بدون شک بیشتر آن به صورت چربی انباشته خواهد شد ولی مصرف مواد پروتئین ساز که دارای چربی کم و نیز کربوهیدرات های ساده هستند، بسیار مناسب است.


اگر دوست دارید با روشی مطمئن و بدون عوارض شاهد افزایش وزن سریع خود باشید پس توصیه های زیر را جدی بگیرید:
هدف معقولی را انتخاب کنید ، توجه داشته باشد که افزایش سریع وزن، نشان دهنده افزایش چربی است نه عضله.
برنامه ورزشی را که به وسیله یک متخصص آمادگی جسمانی یا یک مربی مجرب طراحی و تجویز شده باشد، پیگیری کنید.
پس از تعیین میزان انرژی دریافتی در روز، دریافت انرژی معمول روزانه را تعیین کنید و مقدار انرژی را که قرار است به این رژیم غذایی اضافه کنید ؛ مشخص نمایید.
برای یک پسر فعال و جوان ، اضافه کردن ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوکالری در روز ، برای کسب وزن بدون چربی کافی است .ترکیب غذا باید به گونه ای باشد که همه گروهای غذایی را دارا باشد و افزایش انرژی با مصرف غذاهای غنی از کربوهیدارت های مرکب تأمین شود.


توصیه این است که مقدار چربی در این رژیم غذایی نباید بیش از ۲۵ درصد باشد، همچنین که میزان چربی های اشباع شده و کلسترول پایین باشد. ااگرچه اغلب ورزشکاران بر این باور هستند که پروتئین بیشتری برای حجیم کردن عضلات مورد نیاز است، مقدار نسبتا” کمی از پروتئین اضافی برای افزایش توده عضلانی نیاز است.در بیشتر ورزشکاران، میزان دریافت پروتیئن دو برابر حد لازم است که از طریق خوردن مکمل های پروتئینی، ان را تأمین می کنند.بعلاوه مکمل های پروتئینی غیر استاندارد ممکن است آثار غیر معقولی بر بدن داشته باشد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 9:0  توسط مهران  |  نظر بدهید

دارای چربیهای مفی

یکی از مهمترین ارکان هایی که می تواند در افزایش وزن شما بسیار موثر باشد استفاده از یک مکمل افزایش وزن خوب و با کیفیت می باشد. البته باید دقت داشته باشید که در بازار انواع و اقسام مختلفی از این مکمل ها وجود دارند و هر کدام دارا یقیمت های خاصی هستند.اما به مهمترین چیزی که باید در هنگام خرید یک مکمل توجه کنید این است که تا انجا که می توانید از محصولات گیاهی استفاده کنید تا عوارضی نداشته باشد و سلامتی شما به خطر نیافتد.بعد از بحث مکمل افزایش وزن شاید واجب ترین چیزی که باید شما رعایت کنید تا بتوانید امیدوار باشید وزنتان افزایش می باید برنامه غذایتان است.در کنار برنامه غذایی یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود تا شما هیچگاه وزنتان افزایش نیابد عواملی همچون استرس و مشکلات روحی می باشد.استرس و مشکلات روحی که گاهی میتواند باعث کاهش اشتها ، کاهش دریافت غذایی و در نتیجه لاغری شود.

حذف یک وعده غذایی مثل صبحانه یا شام
وجود یک بیماری مثل پرکاری تیروئید و …ژنتیک
برای جبران کمبود وزن فرد باید به طریق صحیح و اصولی وزن اضافه کند نه از طریق خوردن شکلات و کیک و شیرینی و
غذاهای حاوی چربیهای اشباع بالا و نوشابه ها زیرا این کار توده چربی بدن را افزایش میدهد نه توده ماهیچه ای.

 

 

در کنار افزایش تعداد وعده های غذایی از یک مکمل افزایش وزن خوب نیز استفاده کنید.حتما برای خود ۳ وعده اصلی غذایی و ۳ میان وعده در نظر بگیرید.معمولا افراد لاغر اشتهای زیادی به خوردن یک غذای کامل در یک وعده ندارند یعنی بعد از خوردن چند قاشق سیر میشوند، این به این علت است که حجم معده این افراد کم شده است و ظرفیت کافی برای پذیرش وعده کامل غذایی ندارد، برای همین بهتر است ۲-۳ ساعت یک بار که معده تخلیه میشود، فرد چیزی بخورد.
بهتر است برای میان وعده از مواد غذایی استفاده شود که با وجود کم حجم بودن ، پرکالری هستند مثل ۳-۴ عدد خرما ، موز ، ا لیوان شیر با یک قاشق عسل، آبمیوه ، بستنی …


نان تست همراه با کره بادام زمینی یک میان وعده بسیار پرکالری است.بهتر است قبل از غذا سالاد مصرف نشود زیرا جلوی اشتها را میگیرد، بهترین زمان مصرف سالاد در افراد لاغر بعد از غذا است.برای افزایش کالری غذا، بهتر است روی برنج و روی سالاد یک تا ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه شود.مغزیجات بسیار پرکالری بوده و دارای چربیهای مفید برای سلامت نیز هستند.در افراد لاغر توصیه میشود که در میان وعده ها از مغزیجاتی مثل پسته و بادام و گردو و نیز تخمه آفتابگردان و کدو استفاده شود.استفاده از شیر و ماست پرجرب دریافت کالری روزانه فرد را افزایش میدهد.شیر خشک یک ماده غذایی بسیار پرکالری و مفید است .
همچنان که رد بالا نیز عنوان کردیم در کنار تنوع غذایی که باید در برنامه غذایی شما به خوبی لحاظ شود حتما باید برای تقویت بهتر از یکمکمل افزایش وزن ترجیحا گیاهی نیز استفاده کنید تا بتوانید با بالاترین راندمان کاری مسیر افزایش وزن خود را طی کنید.
مخمر آبجو به علت داشتن ویتامینهای ب اشتها آور است و شکل قرص آن میتواند بعنوان محرک اشتها مصرف شود.
روی یک عنصر معدنی است که باعث بهبود اشتها میشود. در صورت کمبود دریافت روی فرد میتواند با مصرف مکمل آن به افزایش اشتها کمک کند.در افرادی که در اثر کاهش دریافت غذایی، پودرهای پروتئین و انرژی که بعنوان مکمل افزایش وزن استفاده میشوند، هیچیک توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید نیستند.مصرف این مکملها فقط تحت نظر متخصص تغذیه باید صورت گیرد.داروهای شیمیایی افزایش دهنده اشتها مثل سیپروهپتادین نیز فقط تحت نظر پزشک باید مصرف شوند.

 

 

در زیر به معرفی چند نوع از انواع مکمل افزایش وزن پرداخته ایم که می توانید در کنار رژیم افزایش خود از آنها استفاده نمایید:
۱-گینر Gainers
این نوع مکمل غذایی از درصد‌های متفاوتی از پروتئین،کربوهیدرات،چربی‌های ضروری،ویتامین‌ها و مواد معدنی به صورت زیر تهیه شده است.پروتئین موجود در این مکمل‌ها عمدتا از پروتئین آب پنیر و برخی نیز از پروتئین تخم مرغ و یا هردو تشکیل شده اند.درصد کربوهیدرات به کار برده شده در این مکمل از پروتئین آن بیشتر است.کربوهیدرات‌ها از هر دو نوع ساده (فروکتوز،قند ساده گرفته شده از میوه) و پیچیده در این مکمل وجود دارند

۲- ویتامین‌ها و مواد معدنی
مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی امری ضروری است.این دو مکمل کارایی بدن را به حداکثر می‌رساند.ویتامین‌ها و مواد معدنی نقش غیر قابل انکاری در بدن دارند آنها در تولید هورمون،بازسازی بافتها و تولید انرژی نقش خود را ایفا می‌کنند.آنها به سنتز پروتئین سرعت بخشیده وباعث سوختن چربی‌های اضافی بدن می‌شوند.همچنین مواد معدنی به مغز کمک می‌کند تا سیگنال‌های دریافتی از بدن شما را بهتر و سریعتر دریافت کرده و در مقابل پاسخ آنها را سریعتر از قبل بدهد.مواد معدنی باعث حفظ تعادل مایعات در بدن و بهبود روند سوخت ساز و تولید انرژی و بهبود عضلات آسیب دیده می‌شوند.


۳- کراتین
کراتین  یک مکمل افزایش وزن است که به طور طبیعی در گوشت و ماهی وجود دارد و در عضلات اسکلتی بدن به وفور یافت می‌شود.بدن انسان کراتین را به صورت فسفو کراتین در عضلات ذخیره می‌کند.بدن قادر است آن را از آمینواسیدهای آرژنین،گلیسین و متونین تولید کند.۹۵ درصد ذخایر کراتین بدن در عضلات اسکلتی قرار دارد.انرژی لازم جهت انقباض عضلات از طریق آدنوزین تری فسفات (ATP)تامین می‌شود.
۴- گلوتامین

ال گلوتامین یک اسید آمینه فراوان در سلول‌های عضلانی بدن است.این اسید آمینه در انجام دادن تمرینات هوازی و وزنه کمک زیادی می‌کند.ال گلوتامین با عوامل خستگی که باعث بروز شرایط کاتابولیک در بدن می‌شود مبارزه می‌کند.همچنین ال گلوتامین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود زخم‌ها و آسیب دیدگی‌ها می‌شود.

 

مطالب مفید در سایت

پودر چاقی
راههای افزایش وزن
پودر بومبا
پودر چاقی بومبا
افزایش وزن سریع
مکمل افزایش وزن
افزایش وزن

برنامه غذایی برای افزایش وزن
برنامه غذایی افزایش وزن
روشهای افزایش وزن
روش های افزایش وزن
راهای افزایش وزن
پودر افزایش وزن
خرید پودر چاقی
بهترین پودر چاقی
پودر چاقی بامبو

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 9:0  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوعی از ترکیبات گیاهی

افزایش وزن طبیعی بدون عوارض

 

رسیدن به وزن دلخواه ممکن است این روزها دیگر مانند قدیم آنقد دور از ذهن نباشد اما باز هم چیزی که مهم است این می باشد که در چه فاصله زمانی و با چه هزینه ای این کار صورت می گیرد.؟اگر به دنبال روشی ارزان و بدون عارضه هستید ما پودر چاقی بومبا را به شما معرفی می کنیم. مکملی گیاهی که می تواند در طول مصرف تنها یک دوره تاثیرات خود را بروی بدن شما بگذارد و شما را به سمت افزایش وزن و هیکیل ایده التان ببرد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بدون هیچ عوارضی افزایش وزن بسیار ایده الی را تجربه نمایید ما به شما خرید پودر بومبا را توصیه می کنیم.این پودر چاقی به کمک شما امده تا در کمترین زمان بهترین افزایش وزن را تجربه نمایید.

 

آیا بومبا چربی بدن را افزایش می دهد؟
دقت کنید زمانی که بحث افزایش وزن به وسط می آید بی اراده یاد افزایش توده های چربی می افتینپم. اما بادی خدمتان عرض کنیم که شما با مصرف پودر چاقی بومبا بیشتر از انکه بروی بافت های چربی خود شاهد افزایش وزن باشید در کل بدن و به صورت یکنواخت در تمام ماهیچه هایتان شاهد این روند خواهید بود.افزایش وزن پودر بومبا بروی چربی ها نبوده و در نقاط ماهیچه ای بدن انجام می شود.همچنین این نوع افزایش وزن به صورت متعادل در تمامی قسمت های بدن رخ می دهد و شما را دارای هیکلی متناسب و زیبا خواهد کرد.ما در فروشگاه البرز خرید برای علاقه مندان به این محصول امکان خرید مکمل افزایش وزن فوق را فراهم کرده ایم و کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 
بومبا از چه چیزی درست شده است؟

نوعی از ترکیبات گیاهی چاق کننده پودر چاقی بومبا می باشد که در بازار به وفور یافت می شود یکی از عللی که این پودرها نسبت به نمونه خارجی خود فروش بیشتری دارد کیفیت بهتر و قیمت پائین آن می باشد در پودر چاقی بومبا از طعم دهنده ها برای خوش خوراک شدن آن استفاده کرده ایم تقریبا اکثر عطاری ها میتوانند این ترکیبات را بدست آورند ولی مهمترین فرق آنها کیفیت آنها می باشد ما فقط محصولات تولید خود را ضمانت میکنیم و هیچ ضمانتی نسبت به محصولات سایرین نداریم این محصول باعث افزایش اشتها و جذب سریع غذا میگردد با مصرف این محصول طی یکماه شما افزایش وزنی حدود ۶ الی ۸ کیلوگرم خواهید داشت در صورت باقی مانده اشتها می توانید مصرف را قطع نمایید ولی اگر اشتهای شما قطع شد مصرف را ادامه دهید.

 
عوارض مکمل های شیمیایی

باید دقت کرد که از مکملی استفاده نمود که بدون هیچ گونه عوراضی باشد و تنها راه استفاده مکمل های گیاهی است.بدون عارضه بودن آن مهم ترین فاکتور برای مقایسه با محصولات شیمیایی ومشابه است . برای افزایش وزن مقرون به صرفه و سریع وبدون عارضه حتما ازپودرچاقی اکسیر استفاده کنید .این محصول در بین چاق کننده های واقعی بعنوان افزایش دهنده حجم و وزن صادق و مشهور است وبا اینکه بالاترین کیفیت را دارد ارزان ترین راه چاق شدن را بخود اختصاص داده است .این پودر داری خواص گیاهی و طعم قاووت کرمان را دارد و بسیار خوشمزه است.

 

بومبا سر شار از پروتین بوده و اگر دوره کامل ان را مصرف نمایید خواهید دید که هم اشتهای شما نسبت به مصرف انواع غذا تقویت شده و هم بعد از اتمام دوره شاهد افزایش وزن مناسبی خواهید بود.پودر بومبا را می توانید با طعم مختلف وانیل -شکلاتی-نارگیلی و لیمویی همین الان از فروشگاه البرز خرید با بهترین کیفیت موجود خرید کرده و زمانی که کالا را ردیافت نمودید وجه انرا به مامور پست بپردازید.میزان تاثیر گذاری پودر چاقی بومبا به عوامل مختلفی بستگی داشته اما میانگین بین ۷ الی ۱۰ کیلو گرم را در یک ماه می توان پیش بینی کرد.این پودر مناسب برای اقایان و خانم ها بوده و دارای مواد تشکیل دهنده پروتینی و گیاهی بوده و به هیچ وجه دارای عوارض نمی باشد.شما با خیال راحتی می توانید این پودر افزایش وزن را در طعم های مختلفی سفارش داده و مصرف نمایید چرا که دارای تاییدیه وزرات بهداشت نیز می باشد.ترجیحا سعی شود برای سنین زیر ۱۲ سال صرف نشود و همانوطر که می دانید خانم باردار نیز به هیچ عنوان از این پودر ها نباید مصرف نمایند.


پودر چاقی بومبا  که به شما معرفی میکنیم تمام نقایص را رفع کرده است وخصوصیات مثبت ومورد لزوم را در خود دارا میباشد . این محصول با افزایش اشتهای شدید ضمن اینکه غذای مصرفی را افزایش میدهد قابلیت جذب رانیز برای روده ها ونیز قابلیت هضم را برای معده افزایش میدهند. این ترکیب بواسطه گیاهی بودنش اعصاب را نیز آرام واسترس را کاهش میدهد که خود عاملی اصلی در افزایش وزن است .این پودرچاقی و ترکیب مورد بحث آن بصورت بسیار موثر واثربخش آمینواسیدهارا بصورت متوازن ونیز درحجم بالا در اختیار متابولیسم قرار میدهد تا پروتئین های تشکیل شده بصورت کار آمد بافت های عضلانی را تقویت نمایند وافزایش وزن ماهانه حداقل ۸ کیلو را شاهد باشید . ویتامین ها واملاح معدنی ومواد ریز مغزی موجود در این پودر ذائقه پسند ضمن رفع هر گونه کمبود مواد غذایی بر افزایش توده استخوانی ورفع وپیش گیری از پوکی استخوان موثر است وقدرت بدنی وقدرت عضلانی را افزایش میدهد .

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: